#brengdevisietotleven

Een mooie slogan, een straffe slagzin, een uitgeschreven beleid met sterke visuals. We zien heel vaak voorbeelden van missie en visieteksten die de basis vormen van de strategie van een beleid. We kunnen ze inkijken en downloaden op de websites van de bedrijven, ze worden gepubliceerd in folders en publicatiemateriaal, ze hangen uit aan prikklokken en in vergaderzalen, ze worden besproken tijdens de jaarlijkse zomer barbecue of nieuwjaar speech.

 

Hele goede praktijken die zeker hun nut hebben om de betrokkenheid van je medewerkers te verhogen en hen deel te laten "voelen" van een grotere bijdrage, een groter geheel.

Binnen ESQ Solutions gaan we nog een stapje verder in het uitdragen en laten leven van onze missie, visie en waarden. Vorig jaar kregen de ESQ collega's de opdracht om in duo een activiteit te verzinnen voor elkaar, die gelinkt is aan de visie van ESQ Solutions. Het maakte niet uit wat er gepland en georganiseerd werd, hoe lang, sportief of cultureel of creatief of... zolang het paste in "voor iedereen een vitale toekomst door onze unieke aanpak".

#brengdevisietotleven is een geslaagd initiatief geweest, het ganse jaar door. We laten jullie hier mee genieten van de sfeerbeelden.

 

Terug naar overzicht